turundustugi reklaam turundus kriisi ajal v

Turundus ja reklaam kriisi ajal

Kriis loob vajaduse muutusteks. Kes kohanduda ei suuda, see kaob. Kes kohaneb, saab vaid võita, sest konkurents turul paratamatult väheneb.

Eelmised kriisid on näidanud, et need, kes suudavad kriisi ajal muuta oma tegevust, kohandada teenuseid-tooteid ning nende kättesaamist ja suudavad sellest ka teada anda, kasvatavad oma äri ja ehitavad üles oma brändi. Juba praegu on näha, kuidas kasvavad TV-reitingud ning digiportaalide loetavus püstitab rekordeid ning vähenenud reklaamimahud annavad võimaluse hästi silma paista. Inimesed on kodus ja neil on rohkesti aega ning suurenenud huvi info vastu.

Muutunud on vajadused: kaupluse asemel soov kontaktivabalt kulleriga asjad kätte saada, koduseinte vahel end vormis hoida, saada abi laste koduõppe korraldamisel jne. See on võimalus äri olemust muuta ja kinnistada kliendid oma teenuste või toodetega.

Aitame leida:

  • uusi trende ja vajadusi,
  • kasutada eri turundusvõtteid ja reklaami,
  • valida õigeid infokanaleid ja -kandjaid 
  • tugevdada sellega teie brändi ja äri

Meilt saate abi ka kampaaniate ellu viimiseks.

Kuna kriisi ajal on vahendid piiratud ja iga tegevus peab tooma edu, siis pakume võimalust tasuda kriisijärgselt kasvava müügitulu alusel. Kui kasvu ei ole, ei ole ka tasu meie töö eest.

Nõu küsimiseks palume täita allolev ankeet.

Meie protsess:

 turundustugi reklaam turundus kriisi ajal protsess m

Teisi kasulikke linke:

Meedia on odavam kui kunagi varem https://www.turundajateliit.ee/uudised/olukorrast-reklaamiturul-meedia-on-odavam-kui-kunagi-varem

Brändid, kes on pildis ka raskel ajal, säilitavad oma turuosa https://www.bestmarketing.ee/uudised/2020/03/22/brandid-kes-on-pildis-ka-raskel-ajal-sailitavad-oma-turuosa

Why Advertising in a Bad Economy Is Good https://www.thebalancecareers.com/advertising-in-a-bad-economy-39250

Näpunäited, midakriisi ajal reklaamides silmas pidada https://arileht.delfi.ee/news/uudised/asjatundja-napunaiteid-kuidas-kriisi-ajal-enda-tooteid-reklaamida-ja-mitte-pahandustesse-sattuda?id=89361639

turundustugi reklaam turundus kriisi ajal v 

Küsi nõu:

Hiljutised põnevamad tööd:

Raamatu "Tööstuspärand turismis Eestis ja Lätis" koostamine, kujundamine, illustreerimine ja väljaandmine neljas keeles (EST, LAT, RUS, ENG). Logo, kujundusmallide ning kaardi koostmine

 

 

Barbecook reklaamikampaania teles, raadios, veebis ja trükiväjaannetes

 

PRO Tehno ja ABC Tehno veeb ja broneerimissüsteem

Klaasi graveerimise töötuba Legendide Majas Haapsalus

Kiideva mõisa taastamine ja ekspositsiooni loomine

Huvitegevusmesside korraldamine

Viiking Spa juubelilogo ja multifilmi loomine

Kinnisvaraekspert Pärnu uute ruumide avamispeo korraldamine

Tammiste Personalibüroo juubelikonverentsi korraldamine

HNRK ajalehtede välja andmine

HNRK sisekujundusprojekt

ARRAS CF 15 juubeliraamat

 

 

Pärnu Haigla juubeliraamat

Laulupeo märgi tootmine

Legendide Maja kujundus ja veeb

Haapsalu ühisturunduskampaania "Haapsalus on hea"

Rae valla virtuaaltuur