Turundus ja reklaam kriisi ajal
Kriis loob vajaduse muutusteks. Kes kohanduda ei suuda, see kaob. Kes kohaneb, saab vaid võita, sest konkurents turul paratamatult väheneb.
Eelmised kriisid on näidanud, et need, kes suudavad kriisi ajal muuta oma tegevust, kohandada teenuseid-tooteid ning nende kättesaamist ja suudavad sellest ka teada anda, kasvatavad oma äri ja ehitavad üles oma brändi. Juba praegu on näha, kuidas kasvavad TV-reitingud ning digiportaalide loetavus püstitab rekordeid ning vähenenud reklaamimahud annavad võimaluse hästi silma paista. Inimesed on kodus ja neil on rohkesti aega ning suurenenud huvi info vastu.
Muutunud on vajadused: kaupluse asemel soov kontaktivabalt kulleriga asjad kätte saada, koduseinte vahel end vormis hoida, saada abi laste koduõppe korraldamisel jne. See on võimalus äri olemust muuta ja kinnistada kliendid oma teenuste või toodetega.
Aitame leida:
- uusi trende ja vajadusi,
- kasutada eri turundusvõtteid ja reklaami,
- valida õigeid infokanaleid ja -kandjaid
- tugevdada sellega teie brändi ja äri
Meilt saate abi ka kampaaniate ellu viimiseks.
Kuna kriisi ajal on vahendid piiratud ja iga tegevus peab tooma edu, siis pakume võimalust tasuda kriisijärgselt kasvava müügitulu alusel. Kui kasvu ei ole, ei ole ka tasu meie töö eest.
Nõu küsimiseks palume täita allolev ankeet.
Meie protsess:
Teisi kasulikke linke: